Vesker i nunofilt - ikke for salg

Denne vesken er laget av helt enkel oransje nunofilt,fòret og kantet med sort. Den eneste pynten er en stor knapp på veskelokket. Vesken er min private.





Å få farget ull i julegave er en fin ting. Ihvertfall ble denne vesken resultatet av en pakke med ull fra Panduro.I prosessen med tovingen ble sort ulltråd lagt oppå den fargede ulla, noe som jeg syns ga en fin effekt. Sidestykkene er av sort ullstoff. Vesken kan lukkes med et grovt glidelås,hankene er plastrør fylt med ull. I overgangen mellom de to stoffene er det sydd på en kraftig sort snor.



Dette er en veske jeg laget til min eldste datter.
"Kaskade" ble navnet.
Denne er i nunofilt med skinn sidestykker.
Vesken er fòret og har en liten
innvendig lomme. Hankene er av ull.





Detalj av lokket på den siste vesken

2 kommentarer:

Jeanette sa...

Så mye fint du lager:) titter innom igjen:) Ha en strålende helg!:)

Anonym sa...

Dette er den flotteste veske jeg noen gang har sett:)
NYYYYDELIG!!